Makrama- Moja Pasja

 



Nie wiem od czego zacząć, ale ponieważ zwykle zaczyna się od początku-to ja zacznę od końca. Podobno zdania nie powinno zaczynać się od wyrazu więc...., ale chrzanić to , skoro właśnie w tym miejsu pasuje jak ulał. A więc Drodzy Użytkownicy Przestrzeni Wirtualnej, chciałabym Wam na początek opowiedzieć w jakim celu powstała owa strona, ale także równie ważny jest fakt, że dzięki zamieszczonym tu informacjom będziecie mogli lepiej mnie poznać ,co być może w przyszłości zaowocuje obupólną współpracą. A powstała ona z chęci zaprezentowania tego czym obecnie zajmuję się w wolnym czasie i nie tylko, bo w pewnym momencie stało się to moim sposobem na życie, zaś pod wpływem rozpędu także żródłem zarobkowania. Odkąd pamiętam zawsze lubiłam się wyróżniać, być inna niż wszyscy(jednak nie chodzi tu o styl ubierania się, gdyż wtedy donaszało się ubrania po starszym rodzeństwie) raczej o sposób wyrażania swojego zdania, zawsze celnie i prosto w twarz. Chodzenie zawsze swoimi ścieżkami nie sprawiało mi najmniejszych trudności, gdyż zawsze postępowałam zgodnie ze swoimi przekonaniami i sumieniem, co czasami kłóciło się z zamiarami większości mojego otoczenia. Zaś bycie i trwanie na bakier z utartymi w myśleniu schematami, było jak oswobodzenie się ze wszystkiego co mi wówczas przeszkadzało. .

Zaczynasz przygodę z makramą i nie wiesz od czego zacząć- to tak jak ja niegdyś. Zajęcie to daje satysfakcję z tworzonych za pomącą różnych kombinacji zaplatania supełków na sznurku rzeczy użytkowych i nie tylko,. jak np. makramowe podkładki pod szklanki, serwetki, pasek, breloczek do kluczy, naszyjnik, torba na zakupy itp. Zaplatanie makramy doskonale odstresowywuje, gdyż w magiczny sposób przenosi nas w inny świat, tym samym zapewniając ucieczkę od codziennych trosk.Moją zaś dziedziną w której się specjalizuję są głównie ozdoby ze sznurka np. łapacze snów czy też lampiony ze słoików lub fantazyjne buteki ze sznurka,które będą orginalną ozdobą każdego wnętrza. Przykładowy cennik moich wyrobów:

nazwa produktumateriałrodzaj i kombinacje supełkówcena właściwa
lampion wiszącysznurek bawełniany gr.3mmwzór serc stworzony za pomocą węzłów żebrowych35 zł
karafkazielony bawełniany sznurek gr.3mm+ wplatane koralikizostała ona ozdobiona 3 rodzajami wzorów(liśćmi powstałymi z węzłów żebrowych, płaskich tworzących kwiaty oraz kręconych na górze)85 zł
butelkafioletowy, bawełniany sznurek gr.3mmwykorzystano tu węzły płaskie z perłami oraz wzór stworzony z węzłów Fish Bone125 zł

A oto fotki moich prac wymienionych w tabelce

Komentarze

Popularne posty